poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Promo & Sneak Peeki 4x12

Narrator : Przez lata grały zasadami A.
Emily : Byłyśmy tak blisko od zakonczenia tej gry
Narrator : Wtorek (tu nie zrozumiałam do konca o co chodzi)
Spencer : Ona właśnie rozpętałyśmy WorldWarA (Wojnę Światową A)
Narrator : (?) ...największy finał Pretty Little Liars ever.
Mrs. Grunwald : Czy wy wszystkie tego nie czułyście?
Spencer : Musimy się stąd wynosić
Emily : O mój Boże. Nie wiem gdzie jestem . (Tutaj krzyczy tak jakby wołała : ALI!)

Kobieta na komisariacie : Okej Travis, jeśli osoba, która wystąpi będzie wyglądała jak ta która uciekała powiedz nam.
Travis : Ok.
Głos : Numer 1 wystąp.Wstąp.
          Numer 2 wystąp. Wstąp.
Travis : Nie jestem pewien czy mogę to zrobić.

Aria : Dziewczyny...
Spencer : To tutaj.
              Chyba zobaczymy jak dziewczyna znika
Hanna : Myślę że jesteśmy obserwowane
Aria : Ja? Nie ma mowy
          (tu nie zrozumiałam co mówi)
          .. weź ją. Ona kocha magię
Spencer : Znam tą sztuczkę, będzie dobrze.

Spencer : To do nas wszystkich.
Emily : Magiczne jabłka?
Hanna : Jeśli ona wyjdzie na wolność..
Spencer : Będziecie moje.
Emily : Całuski
Aria : A.
Hanna : Więc jeśli moja mam wyjdzie..
Aria : CeCe przyjdzie po nas.
Emily : (?) ... może zostawi rodziców w spokoju ?
Spencer : Albo właśnie rozpętała WorldWarA (Wojnę Światową A)

Tłumaczyła to moja skromna osoba i wiem, że nie jest super xd


A tutaj zdjęcia z 4x12 w formie filmu :)


2 komentarze:

  1. Już nie moge się doczekać nowego odcinka.

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zapraszam do siebie !:) Bardzo ciekawy post. Ciekawy blog!!
    Jeżeli napiszesz mi komentarz pod ostatnim postem- zaobserwuję cię:)
    http://betique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń